Na de software-industrie ontdekt nu ook de creatieve sector steeds vaker hoe agile werken planningsproblemen kan voorkomen. In veel creatieve bedrijven wordt tegelijkertijd aan meerdere grote en kleine projecten gewerkt. Daarbij zijn krappe deadlines, paniek/crisis-mentaliteit en opdrachtgevers die tussentijds van gedachten veranderen aan de orde van de dag. Agile, een moderne flexibele manier van project […]
Sommige marketeers denken dat Facebook geen goed medium is voor videomarketing campagnes. Natuurlijk wel voor B2C-, maar toch zeker niet voor B2B-campagnes?! Het tegendeel is waar. Iedereen zit op Facebook Facebook kent 9,6 miljoen gebruikers in Nederland. Dat is bijna iedereen. En het sociale netwerk weet alles van je; wie je bent, waar je werkt, […]
Onze opdrachtgevers doen leuke dingen met hun online video. Tenminste, als je het ons vraagt. En ja, wij zijn genadeloos bevooroordeeld, maar dat is logisch. Omdat gluren bij de buren een van de leukste dingen is die er zijn, nemen we je graag mee op een rondje langs voorbeelden van geïntegreerde video’s. Laat je inspireren, […]
De online mogelijkheden van een bedrijfsvideo zijn gigantisch. Afhankelijk van je doelgroep, doel en boodschap is er op het wereld-wijde-web altijd wel een mooi podium te vinden. Of dit nou via social media, een -gerichte- mailing of ‘gewoon’ je website is, online kun je je boodschap écht wel binnen laten komen. Maar hoe zit dat tegenwoordig offline? […]
Als je investeert in online video wil je dat deze goed bekeken wordt. Je kiest voor een productiepartij die weet hoe ze jouw boodschap het beste kan vertalen en die precies weet hoe ze jullie doelgroep moeten inpakken met bewegend beeld. Maar vervolgens is het aan jou. Wat ga je met die film doen? Hoe zet […]
Als je je merk (of product of dienst) wilt verstevigen, is film hiervoor het uitgelezen medium. Een branding film, bij voorkeur. Maar wat ís branding? En waarom ‘moet’ filmcontent branding zijn? We zetten het een en ander graag voor je op een rijtje. Van brandmerken naar ‘branding’ Laten we starten met een korte definitie van ‘branding’. Een ‘brand’ […]
Dat videocontent (in welke vorm dan ook) een vast onderdeel van de marketingmix zou moeten zijn, is inmiddels algemeen bekend. Maar het online landschap verandert heden ten dage zó snel dat het zaak is om alert te zijn op zaken als nieuwe online platformen, veranderende trends en de laatste insights. Met -bijna- iedereen fris terug van vakantie […]
’s Werelds meest bekende regisseurs en directors of photography (DP) doen, net als wij allemaal, óók aan social. En dus is dit er eentje voor iedereen die blij wordt van mooie beelden. 5 inspirerende Instagram accounts voor filmliefhebbers. Niets nieuws (althans, niet dat wij weten), maar wel heel leuk om te volgen als je je -net als […]
Hoe hou je je online video zo tijdloos mogelijk? We kunnen je talloze tips geven, maar we geven je liever een advies waar je echt wat aan hebt; vraag je eens af waarom je een tijdloze film zou willen. De organisatie of het bedrijf waar jij voor werkt staat toch ook niet stil? We praten […]
Online video groeit al jaren sneller dan iedere andere online marketing uiting. Hoe kun je online video het beste inzetten om meer winst te behalen? Een video advertentie kan helpen, mits je hem op de juiste manier in zet. Hoe dit werkt leggen we je graag uit. Laat de hoogste CTR van alle digitale advertentievormen voor je […]