Brandfilms en online video’s voor A-merken

Vanwege alle corona-maatregelen werken we nu tijdelijk net een beetje anders.

“Breng je vernieuwde brand of werkwijze naar buiten. Val op, zorg dat iedereen het ziet. Gebruik video om je verhaal te vertellen. En zet in op online. Wat is jouw nieuwe verhaal?”
Lex Schmeetz
Lex Schmeetz, creative director Fourcorners, a branding film agency

Onveranderd: Fourcorners blijft de nieuwe verhalen van jouw A-merk vertellen met sterke video’s en animaties. 

Dat deden we al en blijven we doen.
We zijn er voor jou en draaien gewoon door.

En we zetten al onze creatiekracht voor je in, net als altijd.

Sommige dingen zijn wél net een beetje anders. Zoals de extra veiligheidsmaatregelen, die we in ons werkproces opnemen. Want jouw gezondheid en die van ons team staan voorop:

  • Kennismaken en briefen doen we via beeldbellen. Dat werkt (bijna) net zo goed als in het echie!
  • Hetzelfde geldt voor de presentatie van ons conceptvoorstel en de bijbehorende offerte aan jou.
  • Heb je een opdracht die snel af moet dan houden we daar in de conceptfase rekening mee. De film moet binnen alle RIVM-regels te maken zijn. Goed nieuws: is er nog heel veel mogelijk 😀
  • Onze filmcrew houdt zich tijdens opnamen aan alle richtlijnen van het RIVM met betrekking tot social distancing. We houden de filmcrew op locatie minimaal.
  • Onze geluidsman gebruikt geen zendermicrofoons, maar hengelt alleen nog maar.
  • Qua visagie geeft onze visagiste jou tips en kun je van haar ontsmette producten gebruik maken op de set.

Voel je je niet 100%? Kom dan niet zoals anders naar de filmset om te ervaren hoe het gaat, of vraag een collega. Net als onze filmcrew gezond moet zijn om te kunnen filmen.

Zo helpen we jou in alle veiligheid aan de juiste video’s en animaties voor jouw nieuwe campagne.

Op deze manier werken we inmidddels al een tijdje en we merken dat dit veilig en prettig is.