Onlangs ontwikkelden we in opdracht van FrieslandCampina twee testimonials voor de nieuwe IceCold Cup van Chocomel.
Chocomel met slagroom vs Chocomel 2.0
Chocomel staat al jaren bekend als drankje voor jong en oud. Warm met slagroom, of juist koud met een rietje. Om de volwassen doelgroep opnieuw kennis te laten maken met ‘Good old Chocomel’ introduceert FrieslandCampina een RVS kop met thermometer; de IceCold Cup. Chocomel 2.0 dus! Want wist je dat diezelfde Chocomel in het voorjaar en/of de zomer ook erg lekker is? Geserveerd in een ijskoude RVS kop, eventueel met een siroop of juist een scheutje Malibu..
Tijdloze testimonials
Wij produceerden een tweetal korte promotie video’s waarin ondernemers vertellen over deze nieuwe manier van serveren. De opnamen vonden vlak voor kerst plaats, en dus lag er voor ons een redelijke uitdaging om de films zo licht en tijdloos mogelijk te maken. En dus trokken we een flinke belichting uit de kast en filmden we vakkundig om de kerstversiering heen. Resultaat: twee tijdloze testimonials die goed aansluiten bij de campagne van Chocomel
IceCold succes
Inmiddels is de actiepagina van Chocomel live en kunnen -horeca- ondernemers meer informatie over deze nieuwe manier van serveren aanvragen. En de IceCold Cup slaat aan:
“De toename van de verkoop is astronomisch gestegen. Verhoudingsgewijs zaten we op een paar kratjes per week en op een gegeven moment zaten we op het vier, vijfvoudige daarvan.”