Na een aantal maanden ontwerpen, testen, schrijven, vullen, testen, aanpassen, nog meer schrijven, vullen en nog meer testen was het vorige week tijd voor de -stille- lancering van onze nieuwe site. De reacties so far zijn ronduit positief, en we zijn erg trots op het resultaat. Ook onze huisstijl heeft een metamorfose ondergaan. Na kleur (véél kleur) gaan we met de nieuwe stijl meer terug naar de basis. Minder poespas, meer strakke lijnen en een heel herkenbaar beeldmerk:
Nieuwe uitstraling, dezelfde passie
We waren zelf erg toe aan een nieuwe uitstraling omdat we voelden dat de oude look&feel niet goed meer aansloot bij wie Fourcorners anno nu is. We zijn de afgelopen jaren uitgegroeid tot een efficiënte organisatie met een solide team. Onze producties lieten dit al een poos zien, de website alleen nog niet. Daar is nu verandering in gekomen, maar de passie voor bewegend beeld is onveranderd en sterker dan ooit.
Creatie & go!
Zo’n nieuwe huisstijl en site geven een instant boost aan je creativiteit. De afgelopen weken zitten we continu op deadlines, deadlines en nog meer deadlines. Zo leverden we flink wat films voor De Persgroep op, maakten we een prachtige veiligheidsfilm voor Q8 en leverden we de commercial voor Grondontwikkeling Nederland op aan diverse zenders.
Een uniek kijkje achter de schermen
Graag geven we met deze compilatie een kijkje achter de schermen van onze fotoshoot. Redelijk uniek mogen we wel zeggen, want wij staan nou eenmaal liever áchter de camera’s, dan er vóór.. Desalniettemin was het erg leuk om dit met ons team te doen en zijn we blij met het eindresultaat!