Eerder schreven we al over deze mooie Thaise commercial, en de afgelopen weken dwaalde er wederom een beauty van een spot over de sociale media die we graag met je delen. ‘Unsung Hero’ is een commercial van levensverzekeraar Thai Life Insurance en pakt je bij de strot.
De waarde van het leven
Deze beauty komt net als voorlopers ‘Melody of Life’ en ‘Silence of Love’ uit de stal van Ogilvy & Mather Bangkok. We zien een man die, ondanks dat anderen het maar raar vinden, dagelijks goede daden verricht. Want wie goed doet, goed ontmoet. En dat hoeft niets te kosten. De commercial zet aan tot denken en laat je je afvragen wat er in jouw leven nou echt toe doet. Wat waardevol voor je is zonder dat het in geld uit is te drukken. Vriendschap, liefde, geluk en waardering bijvoorbeeld.
Slimme move
Slimme move van een levensverzekeraar; je na te laten denken over wat de waarde van jouw leven voor jou nou eigenlijk is. De essentiële waarde van je leven dan dus, niet de materiële waarde. Want al met al is juist de essentie van het leven een consument waarschijnlijk heel wat waard..
We zijn erg benieuwd naar een eventuele opvolger in deze reeks!