Op de piste in Oostenrijk, kijkend naar al die ‘foute’ Oostenrijkse skileraren, dacht ik nog eens terug aan de Heineken commercial ‘waarin de allerfoutste skileraar ever de bekende term ‘Biertje…?!’ lanceerde. De nieuwe Heineken commercial brengt het verschil tussen de verlangens van mannen en vrouwen in een keer helder in beeld. Grappig, goed gemaakt en super herkenbaar. Want wie (man of vrouw) wil dit nou niet?!
Over de auteur
Suzanne Braaksma
Mensen raken met verhalen en voice-over teksten die ik als copywriter voor onze branding films schrijf. Daar gaat mijn hart sneller van kloppen. Daarnaast ben ik, samen met Lex Schmeetz, de drijvende kracht achter onze nieuwe strategie om onze opdrachtgevers nog duidelijker te laten ervaren wat het betekent als je een branding film agency als Fourcorners inschakelt. Strategisch videomarketing advies is hier een belangrijk onderdeel van. Daarom blog ik hier ook graag over. Kundalini yoga is mijn mezelf-opruim-religie. Zoals Russell Brand het mooi zegt: "Kundalini yoga is de crack cocaine of yoga. If Hatha is mild weed high, Iyengar is a deep hash glow and Ashtanga is amphetamine, Kundalini blows the f**cking doors off."