Een paar jaar geleden deden wij mee aan het 48 Hour Film Festival. Een onwijs leuke ervaring. Je leert je team pas écht goed kennen als je ze een weekend lang meer dan 13 uur per dag om je heen hebt. De één stort op een gegeven moment in en moet even aan de powernap, terwijl een ander maar door en door en door gaat. Goed voor de teambuilding, dat snap je. Onze inzending aan het 48 Hour Festival was de korte film Verloren. Een film waar we, 2 jaar na dato, nog steeds heel trots op zijn.
Er zijn inmiddels over de hele wereld duizenden 48-Hour-films gemaakt en af en toe kom je een ware parel tegen. Voor deze inzending nemen wij onze pet af en maken we een hele, hele diepe buiging. Wat. Een. Topper. Bekijk de film en laat je meesleuren in dit mooie verhaal.
Foto via
Over de auteur
Suzanne Braaksma
Mensen raken met verhalen en voice-over teksten die ik als copywriter voor onze branding films schrijf. Daar gaat mijn hart sneller van kloppen. Daarnaast ben ik, samen met Lex Schmeetz, de drijvende kracht achter onze nieuwe strategie om onze opdrachtgevers nog duidelijker te laten ervaren wat het betekent als je een branding film agency als Fourcorners inschakelt. Strategisch videomarketing advies is hier een belangrijk onderdeel van. Daarom blog ik hier ook graag over. Kundalini yoga is mijn mezelf-opruim-religie. Zoals Russell Brand het mooi zegt: "Kundalini yoga is de crack cocaine of yoga. If Hatha is mild weed high, Iyengar is a deep hash glow and Ashtanga is amphetamine, Kundalini blows the f**cking doors off."