SMAECK tv-billboards
4 nieuwe tv-billboards voor SMAECK, de lekkerste vegetarische filet américain voor inzet bij RTL.
Uitdaging
Om het product SMAECK meer naamsbekendheid te geven vroeg Luiten – The Value of Taste – ons om een nieuwe tv-billboard te maken voor uitzending rondom en tijdens Jinek op RTL. Opdracht: Hij moest vooral smakelijk ogen en een high-end uitstraling hebben.
Aanpak
We vroegen om meerdere soorten van het product waarmee we zelf in de keuken potentiële shots gingen testen. We ontwikkelden een 5-tal beeldconcepten en adviseerden Luiten om meerdere concepten te kiezen zodat we het maximale uit de filmdag konden halen. Luiten koos er 3 uit. Onze foodstylist ontwikkelde een moodboard voor de props en recepten. Zo kreeg de opdrachtgever een beeld van wat we voor ogen hadden en konden ze zelf keuzes maken in serviezen, recepten en presentatie. We regelden figuranten en een prachtige filmlocatie en filmden in 1 dag zo’n 5 a 6 verschillende spots, waar de opdrachtgever er uiteindelijk 4 uit koos.
Resultaat
4 prachtige tv-billboards voor verschillende momenten op een dag (ontbijt, lunch, borrel), te gebruiken op verschillende marketingmomenten in het jaar. De eerste heeft al zijn tv-debuut gemaakt bij Jinek. Hiermee werkt SMAECK voortdurend aan haar product awareness. Daarnaast maakten we ook 4 prerolls voor YouTube hiervan. In totaal ontwikkelden we 16 deliverables.
Overige 3 TV-billboards
Onderstaand de drie overige TV-billboards, geschikt voor verschillende uitzendmomenten gedurende het jaar.
SPOT 2
SPOT 3
SPOT 4
Setfoto’s