Tata Steel

Opdracht

Brand video en 2 campagnevideo’s voor Tata Steel, specifiek voor de packaging sector. Thema ‘You might be surprised that we do much more than make steel.’ Super mooie shots van het productieproces laten zien hoe Tata Steel het produceren van cans duurzamer, leaner en efficiënter maakt.

Resultaat

De films worden met direct effect volop door Tata Steel ingezet in campagnes, nieuwsbrieven, beurzen en online om Tata Steel’s merkbekendheid binnen packaging te vergroten.

Campagnevideo’s

We ontwikkelden ook twee korte, 30 seconde campagnevideo’s en staken ze allebei in vanuit een andere invalshoek, zodat Tata Steel een videocampagne op de social kanalen kon starten gericht op verschillende doelgroepen.

Een campagnevideo van 30 seconde vanuit de business invalshoek:

En een campagnevideo van 30 seconde vanuit de invalshoek Research & Development:

 

“We are overwhelmingly positive! Our team now has an exiting new communication tool that will raise our game.”
Carlo Di Terlizzi, Marketing & Communications Manager @ Tata Steel
Carlo Di Terlizzi Tata Steel